MAri KIta Berchatting

Saturday 7 January 2012

Selamat Pagi..~~

Assalamualaikum dan selamat pagi..
semoga permulaan pagi ahad ini memberi banyak kebaikan kepada kamu semua.
Sebenarnya aku tak tahu nak post apa kat blog ni
kekeringan idea weeeehhh..
ni pun spontan jek apa yang ada kat dalam kepala..
kebelakangan ni aku tak cukup tidur
tak boleh tidur awal walaupun mata terpejam..
macam lagu fotograf lak..
bila terpejam lena,jasadku terus begini..
errr...betul ke?
(^_^)

Aku cuma teringat bagaimana peristiwa perjalanan hidup aku
yang hampir menjejak ke umur 29 ni
alamak..tua dah..
seorang yang gebu terus kepada seorang yang
handsome (angkat tangan ke bahu,mata ke atas)
bermula dengan sekolah tadika di kg,
pindah pulak ke sekolah rendah di segamat,
sekolah menengah di segamat gak..
melanjutkan pelajaran ke UiTM PP,
pastu ke ITP
keje kat Klang n Bangi..

Pastu,
terasa menyesal gak
menolak pemergian ke sekolah teknik,kononnya taknak berjauhan dengan kekasih hati..
last2 kene tinggal gak..
terasa gak la menyesal sebab menolak pemergian ke
UK untuk sambung studi..atas sebab yang sama dan beberapa faktor lain..
last2 skg ni meluap2 nak smbung..
tapi ada satu benda aku kene buat dulu..hee

then,ada satu benda aku tak menyesal.
sebab aku rasa aku mengambil satu keputusan yg tepat
stop studi tuk jaga arwah mak aku..
walaupun takdelah jaga sebaik mana..
tapi berbaloi gak laa..
kalau tak,takkan sampai sekarang masih terngiang-ngiang kat telinga aku ni
masa aku nak sambung lik studi..
"Bila nak jaga mak lagi,kamu tak nak jaga mak lagi ke?"
sapa tak terkedu dengar camtu oooiii...

isk..kalau nak ditulis ni mau sampai esok pun tak abis..

so apa2 pun..
syukur aku masih berada di mukabumi Allah ni..
dan aku berdoa semoga Allah mempermudahkan segala urusan..
memberi kekuatan dalam menghadapi segala cabaran dan dugaan.
yang baik itu datang dari Allah SWT
sama2 kita renungkan dan sama2 kita menjadi manusia
yang berguna pada agama bangsa dan negara..

da mcm nak kempen meraih undi lak an..
heee.
k bye..
(^_^)







No comments: