MAri KIta Berchatting

Monday 18 October 2010

Kisah Semalam dan KElmarin

Salm readers..aduii penat gak baru balik keje ni, dapat lena sejam best gak kan??hehe..apa2 pun aku nak kongsi beberapa kisah untuk beberapa hari yang lalu..almaklum la dah 5 hari aku tak update blog..hehe..5 hari dee...

Weekend yang lalu agak sibuk la bagi aku..bukan apa..sibuk dengan kenduri kendara..3 majlis perkahwinan aku pergi..2 di hari sabtu dan 1 di hari ahad yang agak panas..Biasala pegi kenduri if tak tolong2 rasa janggal lak..disebabkam kerajinan aku pada tahap tinggi so..aku ringankan tulang aku..ermm

kisah satu lagi ni agak sedih la..Ketika aku sibuk membantu membasuh cawan di rumah sedaraku semalam..tiba2 aku terima call dari staff SAFF mengatakan AK dah meninggal dunia..terdiam aku..oo lupa aku nak cakap..AK ni Adnan Kassim, one of the director in our company. Aku terkedu coz baru jek 3 4 hari lepas aku call dia..seperti biasa laa dengan lawaknya..terkejut aku mendengar berita tersebut. Apa lagi aku mula la tak sedap hati dan call semua staff untuk kepastian. BETUL!!! sah..AK dah meninggal dunia. tidak sedarkan diri ketika menyertai MARATON dan meninggal kemudiannya..apa2 pun aku rasa terkilan coz this week memang aku nak jmpa dia tuk membincangkan masalah di tapak projek..

Al - Fatihah untuk Allahyarham Adnan Kassim yang telah kembali ke rahmatullah pada hari Ahad 17 Oktober 2010..Al-Fatihah

No comments: