MAri KIta Berchatting

Monday 9 February 2009

what can i do.....

tgk tajuk pun dah tau aku tgh boring ni...dgn perut tahap gaban menyanyi disebabkan usus2 tdk dpt menerima kedatangan asid2 yg ada...sakitnya perut ku....baru beberapa mggu lpas ku telah mengeluarkan darah ketika melabur di ASB...hehehehe.....pejam celik pejam celik dah nak hmpir 3 minggu aku menamatkan pengajian..dah nak sebln upanye....cepatnye dunia berputar...dah nak kiamat agaknya....aduhai...jgn laa Ya Allah..hambamu ini masih belum bertaubat nasuha....tau buat adalaaa....ptg td nenek aku dimasukkan ke hosptl sgamt sebab kakinye yg luka still x smbuh n semakin teruk..sian aku tgk nenek aku tu..mlm td aku makan ns grg ala2 paprik gitu...buah tgn aku laa sapa lagi nak masak...wuahahahahha......

boringgnyeee...k laa..nak out..nak melayan PES 2009..jom layannnn

1 comment:

intanurulfateha said...

heeee awk dah ade blog!! =p