MAri KIta Berchatting

Monday 17 August 2009

G I Joe

Salam semua......huhuhuh...lama x mengupdate blog..huhuhhu..almaklumlaaa..mood kadang2 mempengaruhi semua apa yang kita nak wat...ye X?anyway...hari ni aku nak cter skt pasal G I Joe The Rise Of Cobra...alaa...cter yang diadaptasikan drpd kartun tu...hehehe....ye ker?

pada pendapa aku..cter ni agak best laa..dengan sound effect yang agak menarik...image dan effect yang agak mengkagumkan aku...rugi sesapa yang x mnntn lg..apa2 pun agak berbaloi gak dgn belanja yg mahal utk wat flem ni ngn apa yg ditnjlkan kepada penonton..syabas2 ( bila laa Malaysiaa nak wat filem sebegini)

aku dapat rasakan akan ada lg sekuel G I Joe ni..tgk pada penhjg cternye laaa..cam transformer gak..huhuhuhuhuhuhu..anyway aku bg 4 bntang dari 5 tuk filem ini...tggu tuk flem lain lak...
wawawawa...

No comments: