MAri KIta Berchatting

Sunday 15 September 2013

6 bulan lagi.....

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Wahh...berblog kembali aku rupanya. Dah lama tak menyentuh keyboard2 nak menaip isi2 yang nak disampaikan..OMG

Ehh, 6 Bulan lagi??Ye tak ye..6 Bulan lagi insyaallah untuk majlis perkahwinan aku..
Alamak aii..tak lama lagi dah ni. Persiapan?? 50% siap.50% lagi masih dalam perbincangan,persiapan dan macam2 lagi. Tema?? Owh..semestinya tradisional temporari. Apa tu??Korang tunggu jek laa 6 bulan lagi..
Tak lama dah tu. Kursus kawin aku dah buat dah..tinggal pergi temuduga jek belum..

Ketika ini aku juga sedang buat persiapan zahir dan batin,rohani dan jasmani dan macam2 lagi. Nak menjadi seorang ketua keluarga bukan mudah andai diri tidak cukup persiapan. Betul tak?
Oklaa..ada masa lagi aku update lagi blog..
OK semua??callloooooo betteyy...

No comments: