MAri KIta Berchatting

Thursday 29 July 2010

Kehidupan Dulu Kini dan Selamanya

Salam dan selamat petang dan Salam 1Malaysia. Dah lama gak aku tak tulis kat blog ni..ye la, sudah ketandusan idea di samping kerja yang banyak yang cemburu padaku. Ye la, mana la kerja tak cemburu denganku,jika takde keje..hah..ngadap facebook..oh ye??facebook!!!apa tu??

Aku teringat ketika aku masih bersekolah lagi, internet pun aku tak tau apa bendanya, handphone lagi laa...yang aku tau telepon yang telekom bagi free tiap2 bulan tu..tu jek laa aku tau..hahaha..
Kata orang tiada yang dulu takde laa yang sekarang!!baru sekarang aku mengerti apa yang dikatakan itu. Aku teringat ketika aku masih kecil..ketika itu game yang menggunakan tape amat digemari..alaa..yang ada game mario,contra tu...sekarang..nah..PS2,PS3, WII,XBOX n banyak lagi..so..kita dapat saksikan kemajuan dan kehebatan masyarakat zaman sekarang..

Lagi satu aku termenung sendirian menyaksikan anak2 muda zaman sekarang..dulu time2 aku budak2 lagi aku selalu main teng2,galah panjang, baling selipar, sekarang??ada lg ke??cter skt??
erm...
Pendek kata nostalgia zaman dahulu sentiasa di kenang dan diingati kerana tanpa apa yang kita lalui dulu maka kita tidak dapat berdiri dengan teguhnya sekarang!!!

No comments: