MAri KIta Berchatting

Monday 16 March 2009

haiii smua....huhuhuhuhu.....lama x mengupdate blog ni.....hehehehe....ye laaa slama beberapa hari ni aku ke nilai n ke kuala selangor@sknchn....that first day aku p jmpa gf aku kat nilai....saja lepaskan rindu, ye laa nak jmpa coz dah lama x jmpa....wawawa...n aku tgk makin kurus lak dia...mana kan tdk.....dah 33kg?bayangkan laaa kawan2.....kurus x kurus.....ye laa..lgpun dia baru jek kebah dmm...xper laaa...bagi masa....

then jmaat malam tu kami pulang ke Sg besar tuk menghadiri kenduri kahwin sepupu dia........kami bertolak area pas maghrib....spnjg perjalanan tu xdelaa sibuk mana...keta x baper banyak...then yg best tu dia yg drive keta...aku duk sebelah....on the way nak tdo..tp xleh...nanti kami sesat lak...dia kannye tau jalan.....smpai jek kat kuala selangor kami singgah sat kat TESCO Kuala Selangor....singgah beli apa2 yg patut...then teruskan perjalanan smpai ke rumah kat sg besar, kami sampai dalam kul 12 cm2......smpai2 jek kami rht2 n tdo.....

esknye duk kami tgh siap2 nak ke majlis perkawinan tu......kami dikejutkan dgn berita yg mak gf aku tu jatuh...jatuh sendiri ngn moto....pinggang sakit n xleh bergerak time tu....so kami tgklaa...masa tu mak gf aku tu kat umah bapa mertuanye kat sblh imah gf aku....tgk2 dah ramai gak laaa....dalam beberapa lama pastu kami amik keptusan tuk ke majlis kawin tu, itupun pas disuh oleh mak gf aku tu...then kami pun p laa....juadah tghhri tu nasi putih,ayam grg,kari, acar,kurma.ikan masin dan lengkung....smpai2 jek kami salam ngn sedara mara gf aku tu....around 2 pm pengantin pun sampai diikuti ngn paluan kompang.....after that...kami pun pulang pas tgk pengantin n sekali lagi p tgk mak gf aku....ptg tu gak kami bawak dia p sptal...ye la mana tau apa2 jd kat tulang...retak ke apa ker....kitorg bawak dia kat sptal SAbak BErnam.....seram ooo sptal tu....brrrrr.....kami duk kat sana dalam 3 jam cm2....mujur aa xde pe2....dr just bagi injection,ubat thn sakit n angin....doktor ckp xde pe2...ok smua....

then kami pulang ke sekinchan, sepanjang perjalann hujan lebat ooo...lebat sesangat..smpai x nmpk jalan..pakai lampu high beam pun x nmpk g....pergh..x pnh aku lalui saat cmtu...takut aku....tp akhirnya kami smpai kat umah around 8pm....


esoknye pagi....aku dan gf aku siap2 tuk pulang ke nilai...kami pulang awl coz actually tuk jalan2 around seremban....smpai di seremban kami ke JUscO thn menonton 2 cter wayg... sayang u can dance n cter dragonball evolution.....syok gak laa cter dragonball tu..tp cam sat jek cternye...then kami pun pulang......aku balik ke segamat esoknye......

No comments: