MAri KIta Berchatting

Friday 6 March 2009

huhuhuuhh...boringnya hari ni....xtau laa nak wat per? makin lama makin syok lak wat blog ni.....asik kene tag jek....grrr..hehehehhee....tp syok gak....hari ni xwatper takat tghhr ni....smlm aku p skli lg ke matriks p tgk Olahraga.....erm.....tgk sepupu aku berlari2......kptsnnye...mmg dijangkakan..hehehhee..kalah aaa pe lagi....tp kesian kat ira coz time 4x100 tu mmber2 dia x lari laju,siannnnnn dia.,.....merungut dia......pastu aku, ucu, ijut, ayek n paez p makan2 n lepak2 kat stesen bas......lepak2 n makan2 smpai kul 6 n kitorg terus balik...mlm tu aku rleks jap kat umah mak usu tgk raja lawak akhir......aduiiii sakit perut di watnye.....huhhuhuhuhu....xper2....rleks sudey....pastu aku balik ke umah n pe lg terus tdo aaa...k aaa
xtau nak wat per...time tuk makan tghhri...hehehee

No comments: