MAri KIta Berchatting

Thursday, 5 March 2009

salam....n selamat malam tuk semua..hhahahaha cam per2 jek.....hari ni seharian aku kat tangkak coz nak tgk spupuku berlari2...hehehehe..Olahraga MSSD Ledang kat matrikulasi tangkak tu....aku p ngn mak usu aku n adik aku imran.....mula2 tu kami p pagoh tuk hntr gmbar mak usu kat pejabat umno tu.....pastu kitorg pun pegi laaa tangkak.....time kitorg smpai tu hjn turun ngn lebatnya..so kitorg amik kesempatan tuk p makan tghhri..ye laa dah kul 1 ptg..mau x berkeroncong perut kitorg...then after makan kami p cari cendol yg dikrim tuk nenek aku....pastu baru laa kitorg ke Matriks tu td.....smpai2 jek ktorg cr aa kot2 nmpk spupu2 aku yg sengal tu.....cari2 jmpa laaa gak.... Ira dpt no 1 dlm lompat jauh P13, n layak ke akhir esk dlm acara 400m P13, Buyut lak dapat no berapa ntah dalam lontar peluru......hehehehee......then esoknya diorng ada lg....ira ngn 4x100 n 400 akhir...buyut ngn rejam lembing....pastu kitorg jmpa uda wani duk jd pengadil kat acara lempar cakera....then pastu kitorg balik laaaa....smpai2 aku rasa cam pnt lak....then trtdo smpai kul 6.....then bgn2 layan main gitar lak smpai ke mghrb...berhenti menghormati waktu katakan.....pastu..aku blk ke segamat...
huhuhuhu...dlm perjalanan tu..aku p klnk coz gastrik ku datang berlumba2.....pastu aku balik aaa...n daa....tulis blog ni..pe lg...hehe..k aaa...t tulis lg...daaaa~~~