MAri KIta Berchatting

Monday 29 June 2009

Kenangan

Malam tadi aku dan 2 lagi peserta Pengkisahan Negara telah mengadakan pra-tonton sebelum kami ke Peringkat Kebangsaan tak lama lagi iaitu pada 6,7,8,9 Julai nnti...Ramai yang hadir menyaksikan persembahan kami terutama penduduk2 kg..dif2 kehormat,YB dan para VIP turut serta dalam pra-tonton kami..malam itu seperti malam yang penuh meriah dan para hadirin memberikan satu sorakan..Kami telah cuba sebaik mungkin agar menjadi johan pada PEringkat Kebangsaan nnti...Komen2 dari para tetamu kehormat telah menjadi satu iktibar agar kami dapat memperbaiki mutu persembahan kami nnti di Jitra Kedah...almaklumlaa pertama kali menyertai pertandingan ini tup2 dapat wakil negeri lak...bangga mesti ada tu...

Dalam ramai2 penduduk kg di situ...terselit rasa sedih aku kerana seperti ada sesuatu yg membuatkan aku rasa sedih...aku tercari2 org yg aku sygi...arwah ibuku dan arwah pak usu ku mesti bangga dapat lihat anak dan ank saudaranya berada di pentas...aku rasa hiba saaat itu...aku rasa cam sedih sgt..aku tercari2...xtau kenapa...saat itu aku sedih...walaupun dapat sokongan dari makcik2 ku yang lain tp aku dpt rasakan lain perasaan ku kali ini...aku harap arwah ibuku pasti bangga ngn aku....aku sentiasa berharap yang saat seperti malam td,dan pada peringkat kebangsaan nnti atau masa konvo ku nnti ibuku hadir....mesti dia bangga....tp apakan daya,dia telah pergi meninggalkan aku dahulu...namun itu x menjadikan aku tuk patah semangat,aku akan berjuang supaya ibuku nnti akan sentiasa bangga....aminnn

No comments: