MAri KIta Berchatting

Tuesday 23 June 2009

WHAT SHOULD I DO

Salam everybody....hai...ketemu lg dalam blog aku yg x seberapa ini...alhamdulillah aku masih diberikan nikmat tuk menaip,nikmat tuk berfikir dan nikmat untuk melihat..terima kasih Ya Allah...

Sesungguhnya aku dalam kesedihan....mujurlaa ada Tuhan yg menjadi tmpat aku mengadu nasib..sungguh berat dugaan dan cabaran mu Ya Allah...Satu-satu ku tempuhi dengan hati yang sabar...Mengapa ini berlaku padaku Ya Allah...Sesungguhnya adakah ini satu ujian bagiku untuk menjadi umatmu yang Soleh....Ampunilaa dosa2 ku Ya Allah...Maafkan diriku andai aku membuat segala dosa2 yg dilaknati-Mu...sesungguhnya aku hanya manusia biasa yang sentiasa diganggu oleh syaitan....Tenangkan fikiran ku Ya Allah,bukakan hatiku terangkan jiwaku..kosongkan pemikiran ku Ya Allah agar aku tidak fikir ke arah kejahatan...sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana....

No comments: