MAri KIta Berchatting

Thursday 1 October 2009

Salam Bulan Oktober

Salam Rakan2 dan semua blogger..pejam celik pejam celik dah masuk bulan 10..
rasanya macam 2 bulan jek tahun ni...cepatkan?
selama 10 bulan ni,
banyak sungguh dugaan,cabaran,kejayaan dan banyak lagi kenangan manis suka duka aku.

Bulan lepas saja bulan yang paling banyak dugaan bagi aku.
Sungguh banyak..tuhan saja yang tau...
apa2 pun yang penting kita tau bagaimana nak menyelesaikan masalah kita..
rakan-rakan,saudara mara merupakan salah satu tempat
yang boleh dijadikan satu aset untuk kita meluahkan apa yang kita rasa...
dan yang paling aku syukuri,
dalam bulan puasa aku dapat mendekatkan diri dengan tuhan..
syukur Alhamdulillah..
dan buat pertama kali
aku menceburkan diri dalam dunia bisnes internet
setelah hampir 2 tahun aku meneliti,menyelidiki dan macam lagi aku buat..

No comments: