MAri KIta Berchatting

Monday 12 October 2009

Tempat-tempat yang aku akan dan Ingin Pergi


huhuhu...
First place that in my target is that above place..
Liverpool John Moores University.
Sebenarnya aku telah menolak
application untuk ke sana this September
disebabkan beberapa faktor yang menyebabkan aku menyesal kini.
Aku ditawarkan untuk mengikuti pengajian Master Degree in Mechanical Engineering
selama 3 1/2 tahun
dan aku minta tangguh untuk melanjutkan pengajian pada tahun depan
kerana ingin mencari pengalaman kerja..
opss salah satu faktor yang terkantoi lak..
aku memang sangat-sangat bercita-cita untuk ke sana.
Insyaallah September tahun depan jika panjang umur,murah rezeki
aku akan ke sana bersama dengan orang yang aku sayang...
semestinya..
aku tidak akan meninggalkan dia selama 31/2 tahun..
lama sungguh menunggu..
seminggu pun sekarang pun susah untuk ditinggalkan..
camner?





The second places is Pulau Sipadan Sabah.
Aku teringin untuk ke sana sebab tengok sendiri laa kat atas..
cantik kan?
sapa yang tak nak pegi tempat-tempat camni..
ye x?
tak sabar rasanya aku nak pegi tempat ni..
sapa nak ikut?
hohohohoh..limit 6 orang jek..hahahaha



Pic Above is Pulau Sibu kat Johor.
Senang jek nak ke sana if dari tempat aku.
Kata orang tempatnya best dan sunyi.
Sesuai untuk berhoneymoon dan berbulan madu.
Sesapa yang suka sunyi dan lari dari kesibukan aku cadangkan ke sini..
siap promote lagi ni...
segala-segalanya anda leh lawati di
www.siburesort.com





hah..ni the paces yang paling aku idam-idam kan..pe lagi..bali laa..sesapa penah ke sana?aku mengidam laa nak ke sana..bila agaknya..but..bila dengar asik gempa bumi ni semakin berkurangan lak keinginan aku nak ke sana but still nak ke sana gak...sapa leh tolong?



The last tempat yang aku ingin pergi adalah Pulau Langkawi..
aku teringin nak ke sana bersama yang tersayang..
ye la kami berdua memang berniat nak ke sana
tapi beberapa masalah lain lak timbul..
macam-mcam..
so..the next entry akan aku postkan
beberapa tempat yang menarik di negara kita..chow...




No comments: