MAri KIta Berchatting

Monday 19 April 2010

Ada Apa 2 Tahun Akan Datang

Sepanjang aku hidup selama 27 tahun kat muka bumi ni..banyak perubahan yang aku tengok berlaku sepanjang kehidupan aku ni. Daripada sebuah kampung yang dikelilingi pokok2 besar sebesar2nya sehingga menjadi satu kampung yang maju, dari sebuah hutan yang diliputi daun2 hijau sehingga menjadi sebuah kawasan perindustrian dan banyak lagi laa.. Isunya disini apa yang akan kita lihat 2 atau 3 tahun akan datang..Bayangkan laa..

Bagi aku 2 3 tahun akan datang akan berlakunya perubahan dari segi ekonomi negara..Firstly aku tgk kejatuhan yang agak kritikal bagi US Dollar berbanding dengan RM..bayangkan dari USD1 = RM 3.8..sekarang USD 1 = RM 3.22 or smthing below RM 3.4..fuh..sggh menarik jika dapat dikupaskan kenapa ia jadi begitu..

2 3 tahun akan datang, Hutan2 akan menjadi satu kawasan larangan untuk dimasuki..fuh..bayangkan...KENAPA???? tengokla sekarang...hutan2 semuanya ditebang sewenang2nya...kononnya dapat permit tapi takkan la sampai teruk sekali kan??bukit2 smua di ratah camtu jek??isk..aku pelik laa kenapa jadi camtu??

2 3 tahun akan datang...aku rasa negara akan bertambah maju dan ramai penghasut2 terbaik di dunia akan hadir untuk meranapkan dan menjatuhkan negara...uiitt..takut2...aku harap pemimpin2 negara dapat bersedia dari segi mental dan fizikal serta strategi2 yang terbaik bagi menaikkan imej negara..

2 3 tahun akan datang..erm..insyaallah ada rezeki berkeluargalaa aku..ehehehehhehe


No comments: