MAri KIta Berchatting

Tuesday 20 April 2010

Kurniaan Tuhan...

Aduhai...syahdu sungguh malam ni...dengan angin yang sepoi2 bahasa dan cuaca yang dingin di malam hari menyebabkan aku berasa tenang + mengantuk..hehehe...seperti biasa hari ini aku bekerja seperti biasa...cuma hari ini agak senang bagiku coz overall kerja aku semua aku dah settle kan awal2 untuk aku menghabiskan sisa2 hari ini dgn berfacebook..hahahaha...petang td cik liz jatuh moto coz mengelakkan 'benda'..aku ingatkan 'benda' tu kayu ke,batu ke,binatang kecik2 ke..sekali mengelakkan kereta yang bagi signal tak betul daa..isk..dah la hujan time tu...erm..keadaannya stabil dan hanya luka2 sedikit jek...erm..apa2 pun dia leh bergerak ke pasar malam dan makan malam dengan banyaknya..heheheheh

Overall untuk malam ini aku rasa aman dan bersyukur dengan apa yang Allah kurniakan padaku..Alhamdulillah syukur dan aku berharap esoknya adalah lebih baik dari hari ini..Insyaallah...


No comments: