MAri KIta Berchatting

Sunday 25 April 2010

Pepatah ada mengatakan......

Salam 1 Malaysia..erm..mesti bila korang baca title entry kali ni, korang membayangkan yang aku akan mendiscusskan mengenai pepatah melayu..kan2??sebenarnya..takde langsung..huhuhu..aku tak tau nak kata apa sekarang..pejam celik pejam celik aku dah nak terima gaji pertama aku kat SAFF Consultant ni..uit..tak sangka lak aku..Aku rasa seperti tak percaya je..aku tak fikir apa2 cuma sekarang dalam kepala aku hanya keje2..huhuhuhu...awal2 permulaan kerja katakan..memang macam tu..kan??target aku 2 bulan aku kene bertungkus lumus untuk belajar semuanya dan aku berharap yang aku dapat pegi ke site..sebabnya gaji leh up dooo...pastu abis jek semua nnti aku nak request naik pangkat..gaji up lg..hehehe..pastu aku nak smbung belajar..part time jek laa..sekurang2nya tuk masa depan aku, keluarga aku nnti..hehehe..isk bnyak laa benda nak buat..nak kawin lagi..opss...terlepas suda...actually if tidak ada apa2 aral melintang aku nak tamatkan zaman bujang aku secepat mungkin...uiitt...cam jeles lak tgk member2 kawin..hahahaha... pe2 hal pun settle satu2 dulu...ye x??ok laa..ada masa aku post smthng yang best sikit..time to work..hehehehehe...

No comments: