MAri KIta Berchatting

Wednesday 1 December 2010

Gegar dengan Infinity

Uitt..salam..wah..apa tu gegar dengan infinity...erm..sejak akhir-akhir ni benda ni semakin menjadi perbualan hangat di facebook. Tak percaya on jek laa facebook anda. Erm..aku cadangkan pada mereka yang rasanya mempunyai PHD(perasan hasad dengki) yg level 10 punya dilarang melihatnya..sebab..ramai yang dah berjaya dengan bisnes ni. Lagipun benda simple dan senang..pastu modal murah lak tu. Berbaloi gak la. Aku pun tergerak lak nak join. Bukannya apa..bila fikir balik dgn RM100 tu bila belanja sekejap jek abisnya.. baik buat modal..ada untung gak kan..Bukan aku nak promote, sekadar orang kata selingan..apa-apa pun just usha jek la facebook aku tu nanti..
korang leh klik kat sini tuk ke facebook aku atau klik kat sini tuk ke blog bisnes aku..

apa-apa pun just enjoy yourself dan renungkan2 apa yang berlaku di hadapan anda..yang baik jadikan ikutan yang buruk kita tinggal2 kan...

No comments: