MAri KIta Berchatting

Saturday 21 January 2012

Selamat Ulang Tahun

Salam readers..ayoooo lama tak update kan?
korang follow tak blog aku ni..hehe..
n korang terasa tertunggu2 tak blog aku ni..hehehe..
sibuk sejak kebelakangan ni...susah nak update..
lagipun idea memanjang takde..damn

apapun hari ni 22.1.2012 adalah tarikh ulang tahun si dia..
yang ke 2_ (isi sendiri n teka)
wat sekian kalinya ini adalah hari yang sepatutnya aku memberi beberapa surprise pada dia..
tarikh ni memang sentiasa dalam kenangan aku..
bila sampai tarikh ni..tu diaa..sebak oo..
dengan tarikh 17 ogos..lagi la..

apapun..aku mengambil kesempatan kalau dia bacalah...mana la tau an..ntah2 dia follow
blog aku secara senyap..kan?
aku nak ucapkan selamat hari lahir kepada sidia. Semoga apa yang dihajati dan diingini dapat dikecapi. Aku berharap semoga dia tabah dalam apa jua perkara yang dia tempuhi..ingat aku masih ada disini..cewah..
dan aku juga berharap agar dia dilimpahi rezeki yang halal,dijauhi yang haram dan menjadi orang yang baik kepada ibubapa,agama dan bangsa..
dan aku juga memohon maaf kerana tidak dapat menyambut bersama buat kali ini..
dan tunggu surprise dari aku..hehe..
selamat hari lahir uma..
take care dan jangan sakit...^_^

No comments: