MAri KIta Berchatting

Thursday 5 January 2012

Tempat jatuh lagi dikenang,inikan pula tempat bermain..

Tempat jatuh lagi dikenang inikan pulak tempat bermain..
amboi aku dah mula dah dengan peribahasa lak..
sori readers..hehee..
anyway..assalamualaikum dan salam sejahtera.
Aduii,agak penat sikit hari ni..balik around 9pm.
Minggu2 yang menyibukkan telah datang..
Almaklum projek dah nak serah..
Semoga semua selamat..
apapun sambil membuat claim kontraktor ni sempat lak aku berangan..
eh eh eh ..bukan berangan nak kawin ye..
teringaat zaman2 kanak2 dulu..
tak macam zaman sekarang.
teringat masa tadika kat kampung..
seronok..sebab yang mengajar makcik2 aku..hgehehehe
pastu kawan2 lak kebanyakan sedara mara..hahahaha ..lagi laah..
aku nak mengingatkan sahabat2 sebaya aku kat kampung ni..
manalah si jamaah,liza (err..bukan liza comel tu erk),syed..
along,atan ada lagi kat kampung tu..boy pun..
teringat lak arwah zaki..al-fatihah buat beliau..

kemudian pegi tadika jalan kaki jek ramai2..
petang main baling selipar,teng2,main pondok2..ahak..seronok ooo
yang best aiskrim pelangi...erh tau tak..yang cam kat bawah ni..
hehe...40sen jek time tu..dingdang,tora tu dah perkara biasa..
pastu ada duit sikit pegi try main tikam..eh...tau tak..cam kat bawah ni..
hehe...kira time dulu2 takde ps2,pc pe kejadah tu semua..hehe
paling bangsat pun time tu game tetris..kira terbaik laa..
hahaha..k la..
aku nak sambung buat claim ni..
nanti citer lagi..k guys..:)





No comments: