MAri KIta Berchatting

Tuesday 18 October 2011

Terima kasih

Letih letih dan letih
aku dah letih dengan apa yang berlaku..
penat..
aku da penat untuk cuba melupakan apa yang berlaku

Tapi,setiap kali ingin aku melupakan,setiap kali itu ia semakin kuat datang.
Kenapa??
Aku dah tak larat lagi tau..
Bukan aku tak menerima kenyataan..tapi sukar aku nak katakan..
Hurm..hanya diri aku sendiri yang bisa meluahkan segala-galanya.
Aku dah letih..penat dan tak larat..
cuba kamu bayangkan bagaimana setiap kali benda yang kita nak lupakan,datang menjelma setiap hari..sakit taw..
Aku tau aku seorang yang mudah percayakan sesuatu..
Aku tau aku seorang yang amat gelabah jika ada yang menuduh aku walhal ia bukan salah aku..
Aku tau aku tidak mudah melenting andai aku dihina,dicaci,diherdik,dimaki..
Aku sanggup buat apa saja untuk sesuatu yang aku sayang,yang aku suka.
Itulah kelemahan aku..dan kamu..berjaya menggunakannya kelemahan aku itu..kan?
Terima kasih aku ucapkan..

Kamu,andailah suatu hari nanti kamu berada ditempat aku..
Insyaallah kamu akan tau betapa peritnya hati aku..
Hanya doa dan air mata menjadi peneman aku dikala ini.
Adakah engkau memang nak menguji aku?
Adakah engkau memang benar nak melukakan hati aku..terpulang..

Cuma satu aku ingin katakan..
selama ini memang banyak aku pendamkan..
selama ini memang banyak rahsia antara kita aku simpan..
dan selama ini memang banyak aku diamkan..
sebab apa??sebab aku sayangkan kamu....
Almaklum..hanya kamu yang satu dalam hati aku..ceh...
Aku tau asal usul mu..
Aku tau siapa kamu..
Iyelah..aku tau kamu cantik
aku tau kamu lawa dan comel..
dan aku tau sekali kamu petik jek..10 yang datang...kan?
dan ada yang sentiasa memerhatikan kamu..
tapi apa yang boleh aku buat..sekali aku tegur,nasihat...lain lak jadinya..
tapi.. kamu sentiasa dihatiku..
Dan sesungguhnya tiada yang lain dalam hatiku melainkan kamu...
Maaflah andai selama ini aku tidak menjagamu dengan sempurna..
Maaflah andai selama ini aku banyak melukakan hati kamu..
Maaflah andai selama ini aku selalu menegurmu..dan tentu kamu tahu bagaimana aku menegurmu...
Terima kasih aku ucapkan..
terima kasih sangat2....
Terima kasih atas pengorbananmu,keikhlasanmu,kasih sayangmu,belaian manja mu..terima kasih...

Terima kasih WAJA ku..BGS 2038...
hehehe..
:))