MAri KIta Berchatting

Tuesday 12 April 2011

Apa Yang Harus Aku Lakukan

Hidup perlu diteruskan..
Satu frasa yang amat diperlukan aku pada saat2 begini.
Semakin lama semakin aku mengerti akan apa yang berlaku.
Thanks to Allah..
Sekarang dah 4 bln aku tidak bertemu dengan tunang aku.
Walaupun hati aku amat merinduinya..tapi bila difikirkan kembali..
kenapa aku seorang yang berusaha menyelamatkan hubungan aku dengan dia?
DIa?bagaimana?
Aku masih belum mengerti sepenuhnya apa yang berlaku kerana
dalam jiwa aku,dalam hati aku sentiasa menyayangi dia dan aku yakin dia akan berubah..
tapi sampai bila?Umpama menunggu bulan jatuh ke riba..
4 bulan aku terseksa jiwa dan raga..4 bulan aku kesepian..
Haruskah aku membuka semula hati aku untuk orang lain yang selama ini telah aku tutup hanya untuk dia?
Selalunya bila lelaki cari lain selalu dipersalahkan?tapi dalam hal aku..harus ke aku dipersalahkan..??Aku perlukan teman kawn2..aku perlukan seseorang untuk aku kongsi suka duka kasih sayang...
Aku tak perlukan orang secantik Balqis
Aku tak perlukan orang sekaya Siti Nurhaliza
Aku tak perlukan orang semantap Rozita Cik Wan
Tapi aku perlu seseorang yang boleh terima aku seadanya. Dan Yang paling penting dia setia dan percayai aku..jika dia tidak mempercayai aku bagaimana hendak hidup bersama?

Aku perlukan pendapat kalian semua??tolong laa aku!!!




No comments: