MAri KIta Berchatting

Monday 18 April 2011

~~Bila Cinta~~

Ajek Hassan - Bila Cinta (Acoustic Cover)

Powered by mp3skull.com

Ya Allah Ya Tuhan ku..
Hampir 5 bulan aku tidak bertemu dengan orang yang aku sayangi.
Aku keliru ya Allah
Apa sebenarnya yang dia mahukan dariku...
Jika tidak ingin teruskan perhubungan ini,katakan la sayang...
Janganlah diamkan diri..jangan lah kau seksa hati aku dan dirimu..
Andai itu yang terbaik buat dirimu aku rela..
Demi kebahagiaan kau..aku akan buat apa saja hatta meninggalkan kau...

Walaupun hati aku amat menyintai mu..
Walaupun diri ini amat merindui mu..
Namun andai tidak ada jodoh antara kita..aku pasrah,aku redha..
Selama 5 tahun ini aku mendambakan kasihmu,
Selama 5 tahun ini kesetiaan aku sering diuji,
Selama 5 tahun ini kesabaran ku sering diganggu,
Namun selepas kejadian 5 bulan lalu..
kini aku pasrah sayang..
Bersuaralah..supaya hati ini tidak sentiasa mengharapkan sesuatu yang tak pasti..
Tolonglah sayang


Jika engkau masih menyayangi aku,menyintai aku..katakan..
Sesungguhnya diri ini amat mengharapkannya..
Kerana engkau pun tahu setinggi mana cintaku padamu
Kerana engkau tahu sedalam mana sayangku padamu..
Tolonglah sayang...
Katakanlah sesuatu....
Demi perhubungan yang suci ini..tolonglah..katakan sesuatu...
Adakah kau masih perlukan aku??





No comments: