MAri KIta Berchatting

Saturday 16 April 2011

Ulasan Maharaja Lawak Minggu 3 - Muzikal

Salam readers..sori la agak lama tak update sebab bz sikit lately..banyak masalah perlu diselesaikan..semuanya memerlukan masa. Aduhai..

Ok2..hari ni aku nak ulas sikit mengenai Maharaja Lawak Minggu 3 ni..bertemakan muzikal komedi. Minggu tersebut memang aku tunggu sehinggakan aku tak pegi main badminton malam tu semata2 kerana minggu muzikal yang aku harapkan gempak.

Disini aku hamparkan beberapa peserta yang pada aku terbaik malam tu. Dan untuk itu aku juga leh simpulkan 3 terbaik malam itu adalah SEPAH,NABIL dan ALEX.

ALEX- komedi muzikal yang cerdik..




NABIL- dah macam rowan atkinson wat lawak..the invisible piano..



SEPAH-Gempak malam tu - the best muzikal komedi malam tu..



JOZAN-pilihan lagu yang agak tepat dengan content.



BALAS



JAMBU



Seperti yang diketahui diawal maharaja lawak telah diumumkan 2 peserta yang terkeluar iaitu XN3 dan WAI dan di akhir program diumumkan R2 keluar. Namun aku agak terkejut kenapa Amir masih kekal..kenapa erk?

Lupala..di awal maharaja lawak USOP WILCA datang lagi..dan persembahan para juri setelah digimikkan oleh cabaran dari peserta maharaja lawak..jom layan









1 comment:

jamsna said...

Salam Bro...Compom nabil menang, sbb dah 3 minggu meletop la dia pnya lawak. betul x???
9state boleh!!!