MAri KIta Berchatting

Wednesday 27 April 2011

Kenapa Kau Pilih Dia?




Aku sedih...sedih sangat..
Aku kecewa macam melihat KLCC dicerobohi..
Dulu masa aku kenal kau,aku ingat kau sangat memahami aku..
Aku tau kau menjadi rebutan ramai lelaki..
Aku tau kau sentiasa menjadi pujaan mereka..
Tapi...apa yang aku boleh buat..
Kau pun tau kan aku amat meminatii kau..
Kau pun tau setiap kali kau muncul aku sentiasa berada disisi..
Aku menemani kau setiap kali kau ada..
Aku melihat kau sentiasa bersungguh2 dalam berkata2..
macam citer Gerak Khas tu...

Tapi..ku sangkakan panas sampai ke petang..
Rupanya hujan ditengahhari..
Ketika aku berusaha untuk memilih kau sebagai teman hidup..
Kau sudah bertunang dengan orang lain..
Sampai hati kau...
Pulak tu..heboh satu Malaysia..
Kau tau..betapa aku kecewa melihat gambar kau dan si dia di dada akhbar..
Habis aku koyakkan sebab aku sangat2 kecewa..
Patutlah sejak akhir2 ni kau diam jek tak bersuara..
Patutlah sejak akhir2 ni kau senyap seribu bahasa..
Tapi kenapa dia kau pilih..bukan aku...
Aku kecewa sangat2 kau tau...
huhuhuhu..

Tapi apa boleh buat..takdir dah menentukan segalanya..
Aku redha dengan apa yang berlaku..
mungkin bukan jodoh aku dengan kau..
dan aku doakan semoga kau berbahagia dengan tunangmu itu.,
Semoga cepat2 berumahtangga..
Dan aku akan sentiasa menyokong kau dari belakang..
Selamat Tinggal Elly Mazlien
Akan aku doakan semoga kau berbahagia dan cepat2 kawin..Aminn~~~





No comments: