MAri KIta Berchatting

Wednesday 24 November 2010

Pejam Celik Pejam Celik 2

Pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan disember. Cuti sekolah dah bermula. Adik-adik yang menduduki SPM pun baru jek abis 2 paper..ye tak?Adui..rupa-rupanya 27hb ni dah 5 bulan aku bertunang..wah..cepatnya masa berlalu. Hari yang paling besar tak lama lagi lak tu...takut2..haha..Bila??hahah..rahsia.akan aku war-warkan pada korang nanti.Tunggu jek ye??
Sekarang sibuk aku mencari tips2 kebahagiaan rumahtangga, tips2 hantaran, butik2 perkawinan, dan macam2 lagi la yang berkaitan.Hah..sesapa yang ada buka butik-butik baju pengantin ke,andaman ke, Photographer ke,just info aku. Bagi la diskaun sikit, kawan-kawan..hehehe..
Apa-apa pun aku semakin tak sabar lak nak menunggu hari tersebut..bukan apa..takdela hari-hari aku fikirkan tentang si dia,dah ada depan mata hari-hari..sakit pening dia leh gak aku tengokkan nnti..ye tak??anyway..doakan kami cepat2 melangsungkan perkahwinan dan bahagia sehingga akhir hayat ok..oraittss..adioss

No comments: