MAri KIta Berchatting

Saturday 20 November 2010

Program Hari Sabtu

Salam readers..selamat awal pagi..DI hari sabtu ni banyak gak la aktiviti aku selain aktiviti harian membersihkan sangkar arnab..peh..penuh najis2...

Tengah hari lak aku pi la kenduri kawin kawan sekolah aku dulu..adui..nasib la aku teringat..itupun bapak aku yang ingatkan. Mana taknya sampai 2 kad kad umah aku ni..Hetty2..tahniah sis..moga kekal sehingga ke anak cucu...Pas bersanding tu aku pun balik aa umah..ingat nak layan perlawanan akhir sepaktakraw sukan asia..tapi tgk player malaysia main lemah semangat aku..terus aku basuh kereta aku yang dah macam orang balik dari kebun. Penuh ngan tanah merah..

Pastu aku gerak ke kampung tuk p umah arwah mak uda aku..ada kenduri tahlil..pas lepak2..ngumpat2..aku gerak lak ke padang bola membasahkan baju..haha.malam lak pas kenduri tahlil p lak ke rumah pengantin kat sana..pas majlis berinai dan kompang aku lepak2 berborak dan layan karoke..hahaha..sampai laa kul 12..pastu gerak balik..erm...tu jek laa kot apa yg aku wat hari ni..takat ni lom lagi nak post sesuatu yg boleh mencernakan pemikiran..heheh..ok laa..adioss..





No comments: