MAri KIta Berchatting

Wednesday 17 November 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha

Aku rasa lom terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha

Bila dikenangkan hari raya aidiladha atau korban ini, terdetik di hati aku untuk berkata dan kepala aku pn berfikir..apa pengorbanan yang aku lakukan untuk kedua ibu bapaku? negara? bangsa?

Di sini ingin aku kongsi cerita atau pendapat dengan korang bagaimana andai suatu hari kita berada di tempat ibu bapa kita??

Mesti kita akan terfikir betapa besarnya pengorbanan ibu bapa kita membesarkan anak-anaknya..Susah payah diorang memberi kita segala2nya..cukup dan tidak penah ada yang tertinggal..Namun..bila di lihat anak2 zaman sekarang, anda fikir apa pengorbanan mereka pada ibu bapa??Sapa yang harus dipersalahkan dan mengapa??

Renungkan laa kawan2 dan fikirkan sejenak untuk kita menjadi lebih baik...

No comments: