MAri KIta Berchatting

Monday 28 February 2011

Apa Yang Aku Buat Hari Ni

Salam, aduhai..dah tengah malam ni,tapi mata isk.susah betul nak lelap. Sambil layan lagu2 K-Pop yang baru aku download ni..leh gak aku layan mata ni.
Hari macam biasa la,pagi dah tentu mengadap site yang sunyi sepi. Korang bayangkan la,pegi site kul 9,15 minit kemudian korang dah tentu panas bontot,sebab pe..takde keje.
Hari aku cuma mengadap kertas2 claim yang aku kene buat. Erm..ntah laa..
tak tau la aku nak kata kontraktor ni..duit nak..keje kenela buat..
Last2 kul 12 aku bla balik rumah..
Pas solat zohor aku gerak semula ke site..dalam 2 jam kat site aku balik laa.
bosan2..usha2 la tv kat umah..layan punya layan..
leh pulak aku terlelap...ciss..letih siut..
petang tu aku gasak main bola
pastu malam lak gasak main badminton.
erm,agak letih gak la dengan tak makan nasi siang tadi dengan aktiviti yang memerlukan tenaga lebih..mau tak menggigil badan..
pas jek gasak main badminton tu..balik2 jek aku terus mengadap nasi lauk sardin..
sedap lak..haha..tengah lapar katakan..
Ok laa
aku nak rest laa..penat..tapi seronok..
sebab aku leh kuar peluh..sehari tak kuar peluh aduii..tak bermaya
lebih2 lagi dalam keadaan badan aku yang tak berapa sihat ni..
pe2 pun sukan tetap sukan..hahaha..

No comments: