MAri KIta Berchatting

Wednesday 2 February 2011

New Journey..

Salam readers..caya tak and cuba teka aku kat ner?
Hehehe..sekarang aku dalam kereta dan OTW pulang ke kampung.
Erm..tak tau la boleh lalu ke tak..
Tengok pada info terkini yang aku dapat di salah sebuah page,boleh rasanya.
Apa pun aku dah pun memulakan perjalanan.
Sekarang otw to rumah abang aku di Bukit Siput Segamat.
Kami akan bergerak dengan dua biji kereta.
Satu Hilux satu Wira. Nanti aku upload pic2 yang mampu.
Isk..jangan la terkejut..mesti korang ingat camner le aku leh post entry ni time memandu kan?
jangan risau,aku duduk kat belakang sambil menaip.
Okeyla,nantii dah sampai aku akan post kan entry lagi..
tak sabar aku nak tengok kebanjiran air di kampung aku..

Ok..da.....

1 comment:

ZWAN SABRI said...

Semoga selamat sampai.. ;)