MAri KIta Berchatting

Wednesday 16 February 2011

Musim musim musim

Dalam ramai2 ni mesti semua ada akaun buku wajah (facebook) kan?mesti korang selalu jek lihat beberapa ayat cam kat bawah ni.
"aku pasrah dengan apa yang berlaku"
"mengapa kau melukai hati aku"
"hipokrit"
" adakah kau menyintai aku,mengapa kau buat begitu?"

di atas ni sekadar beberapa saja yang aku nampak..erm..banyak lagi la ayat2 yang menunjukkan mereka2 ni bermasalah dalam perhubungan,termasuk aku sekali.
Mungkin musim agaknya..ye ker?hahaha..
apa2 pun pada mereka2 yang menghadapi segala musibah,aku harap korang hadapinya dengan sabar dan tabah. Mungkin ini dugaan bagi kita untuk mengecapi kebahagiaan di masa depan kelak. Insyaallah,berdoalah kepada tuhan sebanyak mungkin. Dan percayalah setiap apa yang berlaku ada hikmahnya...

No comments: