MAri KIta Berchatting

Tuesday 22 February 2011

Suram Sunyi Sepi Sedih

Salam to all readers...
Entahla kenapa beberapa hari ni aku terasa seperti hilang arah
Kemana aku pergi aku rasa keseorangan,perlukan seseorang menemaniku
Ada ketika aku rasa sedih melihat seorang anak menunggu bapanya
ketika pulang dari sekolah..
Ada ketika aku rasa sunyi terutama ketika malam menjelma
Ada ketika aku sepi ketika hendak memejamkan mata untuk tidur

Ya Allah
Adakah ini petunjukMu
adakah aku memerlukan seorang peneman
Seorang yang bernama isteri?
Yang akan sentiasa disisi aku
Tatkala aku gembira,ceria,sedih,susah senang?
Ya Allah..
Jika itu petunjukMu
Percepatkanlah Jodohku,kurniakanla aku seorang isteri
dan Akan aku pastikan
wanita yang bakal menjadi milikku
merasa bertuah dan bahagia dunia akhirat.

Ya Allah,
Permudahkanlah segala urusanku
Di dunia dan Di akhirat
Berkatilah hubungan yang akan kami lalui
Berikanlah kami kebahgiaan di dunia dan di akhirat
dan Jadikanlah kami suami isteri yang baik
dan berikanlah kami zuriat yang baik
Semoga kami mendapat darjat dan keberkatanMu
Ya Allah..
Amin...Ya Rabbal Alaminn


No comments: