MAri KIta Berchatting

Wednesday 14 September 2011

Bangga,Terharu

Sejak akhir2 ni aku agak sibuk dengan aktiviti teater @ pentomen.
Dan secara halusnya aku bangga dan terharu kerana melakonkan watak Sjn Jamil B Md Shah.
Seorang ketua balai polis bukit kepong yang telah terkorban bersama2 rakan2nya serta sebilangan penduduk Bukit Kepong yang mempertahankan tanah bukit kepong dari serangan komunis.

Sebenarnya ini semua berlaku bermula 2 tahun lalu dimana ketika itu aku baru je abis belajar.
Aku rasa aku dah postkan kejadian tersebut kat blog ni..takpe,leh usha balik kat sini.

Bermula dari situ setiap kali ada aktiviti melibatkan polis dan kemerdekaan aku dan group akan mengadakan persembahan. Paling menarik adalah ketika di Kluang. Tahun ini, kami buat persembahan pada program Singgah sahur TV3. Korang bayangkan kena buat persembahan jam 3 pagi. Adoii..ngantuk ooo..yang bestnya dapat bergambar dengan selebriti..cam kat bawah.




Selepas itu kami kena buat persembahan di Hari Kebangsaan Peringkat Daerah Muar di Dataran Muar di sekitar tanjung. Memandangkan aku pun takde idea nak cakap apa..jom layan gambar kat bawah ni..


So,kemudian kami buat persembahan sempena hari memperingati pejuang2 di Balai Polis Bukit Kepong, tu yang masuk TV tu..huhuhuh..apa2pun mari kita sedekahkan AlFatihah buat semua pejuang2 negara kita,semoga roh mereka dicucuri rahmat oleh Allah SWT.. Al - Fatihah



No comments: