MAri KIta Berchatting

Monday 5 September 2011

Story Mory hari raya 2

Tu dia..tak abis lagi cerita pasal raya erk..
huhuhuhu..
almaklum dah lama tak hupdate blog ni..
rasa malas pun ada..tak ada idea pun ada..semuanya adala
kira cukuplah rasa dan perisanya..
ok..time ni aku nak cerita kisah2 sebelum hari raya..
diikutkan citernya..aku,2 kazen aku dan adik aku pergi ke Kay El
hahaa..orang balik ke kampung aku ke KL
aku pergi hari ahad dimana ketika itu sebilangan warga kota telah pulang ke kampung.
Perjalanan time tu lancar dan lengang, cuma takut nak bawak lelaju..

Kitorang sampai ke Bandar Tasik Selatan around 4pm dan terus naik LRT ke Masjid Jamek..
Ya Allah manusia kat around TAR and masjid jamek punye le ramai..
Ingatkan dah kurang..

jalan punya jalan tengok jam dah nak dekat kul 7pm
pe lagi cari port tuk berbuka la time tu..
last2 dapatlaa kat ZAMZAM RESTAURANT..
pelagi melantak laa sampai tak ingat..lapar tu ooo

Lepas meradak kat ZAMZAM restoran kitorang terus gerak semula ke Bandar Tasik Selatan untuk ke uptown danau kota lak..
Kitorang gerak bersama2 dengan cik hanim..wow..lama aku tak jumpa dia ni..
so..kitorang bershopping laa kat sana..
penuh gak laa boot kereta aku tu..
so..kitorang gerak balik around 3am dan sampai umah dalam kul 5pg..terus sahur..
hehehe...

No comments: