MAri KIta Berchatting

Friday 16 September 2011

Merepek,kerepek,merepek laa..~~~

Merepek..yup..memang aku nak merepek jap lagi..
ntah..perasaan aku sekarang bercampur baur..
tapi kebanyakannya bab2 murung n sedih n the gang..
korang paham?hah..sedih,kecewa,sadis,dan seangkatan dengannya..
paham?tak paham lagi..cam pic ni
hah..camtula aku sekarang..
kena lak seorang diri menghadapi semua ini.
Damn it!!
Hanya Allah sahaja yang mengetahui apa yang berada dalam lubuk hati aku.
Kadang2 aku terasa nak jadi macam orang disekeliling,
yang tak punya perasaan,ego,cepat marah tanpa usul periksa,panas baran,takde perasaan kasih sayang,takde perasaan kesian,selfish..cam seronok jek aku tengok..
korang ada camtu ker?
Sekarang ni aku sentiasa beralah tau..
Aku dah penat..tapi itulah aku..sentiasa mendiamkan diri..
bukan apa..takut terjadi perkara yang lebih buruk..
better follow them..its ok..dah terkena batang hidung sendiri nanti barulah diri ini
mengeluarkan hujah2 yang memanaskan telinga..
sabar jeklaa..
dahlaa..aku pun takde mood nak menulis blog buat masa ini..ssadiiiss...!!!
Damn~~
salam~~





No comments: