MAri KIta Berchatting

Monday 12 September 2011

Tempat best?di mana?

Salam readers and stalkers.
Erm,wah..lamanye tak menghupdate blog aku ni.
Erm,mood nak menulis tu takde dan sejak beberapa hari ni mood tak berapa nak ok.
segala aspek baik dari kerja hingga menulis blog pun menjadi serba tak kena.
Ntah laa..
tadi aku tengok cerita Sesungguhnya kat astro ria.
Cerita yang agak menarik bagi aku,sedih dan romantiks..(-_-")
Namun bukan drama itu yang aku nak cerita dan aku nak tulis kat sini..
tapi mengenai apa yang aku rasa..
ntahla,perasaan aku bercampur baur..sedih semestinya berada di puncak carta hati aku ini
aku seperti nak pergi ke satu tempat kemudian jerit kuat2..
kemudian pergi bercuti..arghh..aku ketensionan..
so..aku nak pendapat korang kat mana best tuk release tension dan menjerit kuat2..
plzz plzz plzz...

No comments: