MAri KIta Berchatting

Wednesday 9 November 2011

Hummmmmmm

Jam menunjukkan pukul 2 pagi. Dah berkali2 aku menguap menandakan masa untuk tidur. Tapi keinginan untuk bermimpi belum tiba.Panadol dah ditelan 2 biji tapi masih juga mampu bertahan. Novel Rindu Cintaku karya Fauziah Ashari telah aku khatamkan. Kisah kesinambungan novel Ombak Rindu dan Cinta...Tiada Akhirnya.
Hurm...hobi aku yang semakin menjadi2 ni membuatkan aku lupa pada peristiwa2 yang menyedihkan. Lebih2 lagi bila tau filem Ombak Rindu bakal ditayangkan dipawagam. Sekurang2nya ada gak benda nak aku buat. Sambil membaca dapat gak mencari ilham..kan?

Keasyikan membaca novel tersebut membuatkan aku lupa sehinggakan SMS pun aku tak dengar. Maaf erk ,nanti esok saya SMS kamu.heeeee..

Kerinduan pada si dia nyata membelenggu sanubari aku. Apatah lagi membaca novel yang sesekali ada terkena batang hidung sendiri. Hurm..mampukah aku menjadi seperti Hariz yang sentiasa merindui dan menyintai Izzah seorang walaupun apa yang terjadi..argghh...ada jodoh tak kemana,bisik hatiku.

Bila memikirkan perkara tersebut,maka timbullah perkara2 yang menyakitkan aku yang si dia buat. Aduhai,ini membuatkan aku semakin keliru dan bingung. Setiap kali memikirkan dia,setiap kali itulah apa yang dilakukan padaku membuatkan aku rasa kecewa dan terkilan padanya. Hurm..aku menarik nafas panjang setiap kali memikirkannya. Nah..lengan aku ni lebam2 yang aku sendiri tak tau mana datang ntah..leher n bahu aku rasa lenguh dan sakit. Yoko2,koyok dan minyak2 da aku tonyohkan pada bahagian lebam n sakit tersebut. Luka di kaki pun masih belum sembuh walhal takdela seteruk mana..erm..

Erm..okla..aku pun rasa da mengantuk..dada....~~




No comments: