MAri KIta Berchatting

Sunday 13 November 2011

Minggu Yang Memedihkan

Salam readers..
hurm..kali ini aku nak rangkumkan semua perkara yang berlaku minggu lepas
nah..pertama sekali..
luka kaki aku masih belum sembuh sepenuhnya.
Apa taknya...luka melecet guna kasut baru..
So melecet kat buku lali lak tu..
ibu jari kaki kanan pun taknak ketinggalan nak join melecet..aduhaii..

Baru jek luka tu nak sembuh..
nah kena lagi musibah..
tumit kaki aku tertusuk paku..
paku karat lak tu..
adoi..sekarang baru terasa bisanya..
macam nak demam lak diwatnya..
bisa oooo!!

Sabtu aku berada di shah alam bertemu Mr Alip.
Ada urusan sedikit..
erm..urusan yang mungkin dapat memberi sedikit kesenangan di masa depan..
Aku juga ingin buktikan pada seseorang yang aku juga boleh..
Kemudian aku lepak2 di Klang
dan berjumpa dengan mak dan abah Liz
hurm..rindu juga sebenarnya dengan diorang..
yela..aku dah makin rapat dan aku dah anggap diorang seperti mak abah aku sendiri..
walaupun apa yang terjadi tidak mungkin dapat mengikis
perasaan kasih sayang aku pada diorang.
kitorang lepak kat warung dekat dengan Nagoya.
Borak macam2..yelah dah lama tak jumpa..
seronok gak dapat jumpa diorang..
Namun ada sesuatu yang mungkin belum masa lagi aku nak bercerita kepada mereka..
Insyaallah suatu hari nanti aku akan bercerita kepada mereka..
Kemudian aku gerak pulang setelah hampir 2 3 jam borak..
terasa sekejap lak..
Mak Abah..saya mintak maaf

Ahad 13.11.2011
Aku berjumpa dengan rakan lama..
wah dah lama gak tak jumpa..
(malam 2 hari nak raya baru jumpa)
hahahak..
peh..borak punya borak...
seronok gak..
sangat2 hepi aku dapat jumpa dia..
dah lama oo tak borak2..
kemudian aku balik ke rumah..
dan tak semena2 kaki aku berasa sakit dan bisa dek penangan paku tu..
adoiiiii...





1 comment:

miena said...

weh bahaye tu kene paku,make sure paku tu x karat