MAri KIta Berchatting

Tuesday 8 November 2011

Pro and Contra

Salam readers yang dihormati
dan salam to all stalkers yang dikasihi..
macam berucap kat perhimpunan lak..
oklaa..aku sebenarnya nak berkongsi sesuatu dengan korang..
semalam aku keluar dengan member aku..
kitorang berborak2 sampai ada satu ketika terkeluar satu tajuk
"Bercinta-kalau break sapa yang salah"
perit gak nak cari isi2 untuk dihujahkan time tu..
seperti biasa kaum lelaki sentiasa dipersalahkan..
itu tak kena semua tak kena..
kemudian aku cakap jek la..
"bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi"
so dia paham maksud aku..
aku pun teruskan hujah2 aku..
secara khususnya masing2 ada kesilapan..
yela..time bercinta dulu..sanggup berjanji sehidup semati
susah senang bersama..
itu ini semua nak berdua..yela time tu semua best macam kita yang punya..
lepas tu bila dah tak suka..semua diungkit...
dulu gf/bf camni...camtu...
betul tak?
kadang2 ada pro dan kontra..
ada hikmah semuanya..
so..aku nak tanye lah pada korang2 semua..

KALAU BERGADUH DENGAN GF/BF KORANG APA YANG KORANG SELALU BUAT??






No comments: