MAri KIta Berchatting

Wednesday 23 November 2011

Jangan KEmaruk sangat boleh tak!!!!

Erk..salam readers..
hurm..tajuk entry macam ganas jek an?
apa pun tak boleh..
bukan apa aku sekarang sedang kemaruk mengedit gambar
snap edit
snap edit
snap edit
seronok pulak main2 dengan photoshop dan picasa ni..
meh2..jom tengok apa yang aku da buat


Hurm actually masa entry ni ditulis atau dipost aku baru jek lepas menitiskan air mata,
lepas balik dari tengok bola,
aku siap2 tuk solat..dan time tu hati aku terasa sebak
macam2 dalam kepala aku time tu..
selesai saja solat apa lagi,menitis mutiara aku ni..aduhai..
actually kesepian dan kesunyian melanda diri aku sekarang ni..
hanya tuhan saja tempat aku mengadu..
hanya pada Dia saja tempat aku meluahkan segala-galanya kerana aku tahu Dia Maha
Mengetahui segala2nya..




No comments: