MAri KIta Berchatting

Monday 19 December 2011

Argghh..geramm..

Adoii...aaaaargghhhh..
rasanya nak menjerit jek...
geram ni.....
kalau dah tak suka dah..tak payah nak ungkit kisah2 lama..
geram ni geram...
tarik nafas cik syam..tarik nafas...istghfar...
fuh....ok lega..
Aku bkn nak cari pblisiti dan nak cari simpati k..
bagi aku,aku bersyukur dengan diri aku sekarang..
thanks god sebab sedarkan aku dari buta kerana cinta...
Its ok kalau kau rasa kau yg terbaik,dan untuk pengetahuan kau..
aku pernah tinggalkan orang yg aku syg kerana kau..sebab apa..??
bkn sebab kau byk duit...nonsense..
hanya kau dan aku yang tau..
dan mungkin ini balasan aku kerana meninggalkan dia...
dan aku bersyukur..dia pun dah nak kawin,dan aku bersyukur dia tidak bersama dgn aku..
kalau tak ntahlaa...sian dia..aku tak cinta dia...

tapi kau..ntahlaa..just ignore..
aku dah malas nak bertekak dengan kau..
cakap byk pun tak guna..cam kau kata..aku ni kuat ceramah pe bagai...
nasihat dek non..nasihat..salah ker?
dahlaa..aku pun malas da nak kata apa..
hilang segala mood aku nak wat inspection..
huh....
thanks again kerana berjaya membuatkan aku marah...
thankss again kerana berjaya membuatkan aku geram..
thankss my dear PS2...
hahahahaha,....

p/s : saja bergurau senda sementara menanti detik nak banjir ni..haarap2 tak banjir..




3 comments:

Aisya Zulkefle said...

lerr,ingatkan putus cinta ke apa.tertipu den :'(

Yaati Nor said...

terpedaya aku baca

Ecul said...

huhuhu...geram...:D