MAri KIta Berchatting

Monday 19 December 2011

Rindulaa kat diorang ni

Salam readers..hujan dah beberapa hari turun membasahi bumi segamat ni.
Tanda2 untuk berhenti masih belum kelihatan. Kalau ada pun sekejap jek.
Kat FB terutama group segamat
dah takde benda lain dah..semua info pasal hujan dan persiapan banjir..
aduii..hope semua ok hendaknya dan mintak2 dijauhkan banjir ni..
Apa2 pun entry aku kali ini bukan nak cerita pasal banjir.
Isk..banjir lambat lagi..tak perlu kot cerita..heehehee..
Cuma aku nak cerita kenangan aku berkenalan dengan 5 sahabat ni.
Kak Shafinar @K.Pnut, Kak Aida,Kak Cida,Kak Esmah, Kak Azie.
Aku berkenalan dengan mereka dah hampir 9 thn rasanya..lama gak.
Kini kesemuanya telah berumahtangga kecuali Kak Esmah..OTW katanya..
Kak Pnut baru saja melangsungkan perkahwinan beberapa minggu lepas.

Aku dengan diorang amat rapat terutama ketika berada di Uitm Penang dulu.
Apa saja akan aku kongsikan dengan mereka. Seronok bila bergaul dengan mereka.
Masing2 ada kelebihan dan masing2 ada keserasian antara satu sama lain.
Kenangan bersama mereka memang selalu aku rindukan.
Berjalan2 di Pulau Pinang.
mesti kak pnut n kak azie ingat masa kita bersama2 jalan2 di sekitar bkt bendera,padang kota bersama adik kesayangan akak tu..mr Lanz..hehehehe..
mesti kak aida n kak cida ingat lagi masa saya mintak pendapat kat akak tentang seseorang..hehehe..tak ingat takpe..kihkih..sama gak ngan akak2 yang lain..

Kini aku dah lama tak jumpa mereka..the latest person yang aku jumpa kak pnut..
paling lama aku tak jumpa..kak azie..hope suatu hari nanti aku dapat jumpa mereka berlima ni serentak..leh wat frame pic letak kat umah..hehehe...
leh kan kak? :P





No comments: