MAri KIta Berchatting

Sunday 25 December 2011

Aku mimpilaa...aduiiii

Hai readers..cuti tak hari ni?
huaarrghhh...ngantuk lak kan..
seronok bangun lambat ye..
aduhai..
apa yang aku nak story hari ni..
malam tadi aku mimpi si dia lagi..
kenapa dia masih muncul dalam mimpi aku?
adakah aku merindui dia..ermm..maybe..
atau dia merindui aku??ermm wallahu'alam..
korang nak tau ke aku mimpi apa..
hai...nak tau aje ye..:P

okla..aku mimpi yang aku dah kawin dengan dia..
yang menariknya..aku boleh wat apa saja time tu depan orang tua..
yelah dah sah..
kemudian..masing2 ajak untuk tidur..
sebelum tidur kami berborak dan berbincang apa yang nak kami lakukan
duit belanja cukup ke,apa ke..
tup2 aku tersedar..
Ya Allah,terkejut oo..
kali ni dia tersenyum jek...
alahai..apakah mimpi ni..adoiiiiiii






No comments: