MAri KIta Berchatting

Thursday 24 March 2011

Biar Betul Wei!!!


Salam readers...uit..jangan terkejut.gambar diatas adalah sebagai perantaraan untuk entri kali ni..hanya hiasan semata2..aku nak citer ni..kejadian berlaku pada petang tadi di tapak projek. Aku sedang memantau kerja2 2 orang pekerja vietnam ni..sorang nama Ausuk sorang aku lupa lak namanya..biar la aku katakan B saja..

Ausuk: Bos, umur lu belapa aa?
Aku : 27 thn ma...
Ausuk: Sudah kawin ka?
Aku : Belum, bujang..single...
Ausuk: Lu mau kawin sama orang vietnam ka?
Aku : Hah!!apa?
Ausuk: Yalaa..lu mau ka?wa ada pelempuan manyak cantik maa..cute..
B : Betul ma..lu kasi no sama kita olang..nanti wa bgtau itu amoi..
Aku : Isk..merepek laa lu olang..itu olang reti cakap melayu ka?
Ausuk: Reti maa..ada malaysia sini..lu call dia..cakap mau jumpa,smnggu skl ok maa..takde hal
Aku: camner mau jumpa..jauh maa..
Ausuk: duduk mana2 laa boss..hotel ada...
Aku : Isk..merepek laa lu..dah2..lu ada no wa kan..kasi saja sama dia..hahaha..dah2 lu olang wat keje maa..nanti bila mau siap..plojek bertahun2 tapi talak siap..
Ausuk n B: Ok2 bos...

Aku pun terus bla..tak mau aku melayan diorang..huhuhu....camner laa kalau dilayannya...
ohh tidak..

No comments: