MAri KIta Berchatting

Monday 21 March 2011

Penat lagi!!!!

Ahah..salam readers..
Aduhaii..hari ni boleh dikatakan bz sikit la..
selalu tak macam ni..hahahak..
seperti biasa rutin harian aku pagi sampai ke petang..
kerja kerja kerja
hari ni agak sibuk sikit di tapak projek..
petang pulak abg aku n the family ajak berjogging..
wah..leh cari stamina ni..almaklum next weekend ada game bola..
pertama kali aku jog kat area segamat ni..
leh tahan gak laa tempat riadah tu..
dekat bandar utama segamat..
masih dalam baik pulih lagi selepas banjir besar tempoh hari...
berpeluh2 gak laa..terutama adik2 aku dan anak2 sedara aku yang masih kecik..
kecik2 dah diajar beriadah..bagus2..
Pas jek jog..
aku dan family balik rumah laa...
sampai jek rumah,mandi,solat maghrib dan hujan pun turun...
apa2 pun leh dikatakan hari ni adalah penat2....

No comments: