MAri KIta Berchatting

Tuesday 29 March 2011

Sendirian!!

Hujan turun dengan tetiba..sejuk pulak aku rasa malam2 ni..
Hari ini aku menjalani kehidupan seperti hari2 sebelumnya..
Cuma yang bezanya hari ini aku keseorangan dirumah.
Sarapan diluar,makan tengah hari sorang2 diluar,dan malam pulak...
bertemankan tv 29' bersama meggi..
Aku takde selera nak makan sejak beberapa bulan ni..
mungkin disebabkan kerana perkara2 yang terjadi..
Ntahla...
Aku memerlukan teman untuk aku berkongsi kisah peribadiku..
untuk berkongsi kasih,suka duka..
waktu2 begini aku amat memerlukan sokongan,dorongan,belaian..
Ya Allah...

Apa2 pun esok aku ada meeting dengan JKR Segamat..aduhai..
Apa2 pun aku tak ready lagi..not in the mood...kawan2..
nanti tolong kejutkan saya dari tdo ye..heheheh..
k laa...nite..








shared hosting

No comments: