MAri KIta Berchatting

Sunday 26 June 2011

Apa Yang Aku Rasa

Salam readers,
lama pulak tak updatekan?
semalam hari yang memenatkan la bagi aku..
huhuhu..seawal jam 8 pg aku dah keluar rumah
destinansi yang aku tuju..NILAI
aku berjumpa Liz tuk ambil barang2 aku yang dia simpan.
Kemudian kami pergi tengok wayang KL Gangster.
Ok aa citernya.
Banyak aksi dan beberapa buah2 . . . .
Actually aku rasa lain bila tengok Liz
Kesian,sedih,kecewa,seronok,rindu,
Aku sedih sebab aku tak dapat nak hidup bersama dia,
kerana dia pun dah buat pilihan.
so,terima dengan redha jek la walau hati tu berat..
Seronok sebab aku lihat dia semakin berat..
Alhamdulillah..
dari dulu if dia dengar apa yang aku cakap..dah lama dah dia berat.haa
Nak diikutkan bila jmpa dia rasa nak peluk tau...
betapa aku merinduinya,
sebak hati,cuma kawalkan diri...
tak memasal jek t..
dah la aku rasa kekok kuar ngn dia..
yelaa dulu leh laa nak manja2..skang ni cam lain deee

Pas hantar dia balik,
aku jumpa rakan2 ofis,
pas melalak kat QS kitorang lepak2 kat BBN Cafe.
sambil dengar2 orang karoke tu
kitorang memberi kritik cam af tu..
jhhahaa..tp kritik sesama sendiri laa
then aku gerak blk sampai dirumah pukul 1..

apa2 pun aku harap Liz sentiasa sihat dan akan menjadi yang lebih baik
semoga kamu menjadi anak yg baik..

No comments: