MAri KIta Berchatting

Monday 13 June 2011

Muhasabah Diri

Assalamualaikum W.B.T
Cantik pula bahasa saya hari ini..
Tajuk entry pun muhasabah diri..makanya,haruslah bercakap dengan baik..
Bisan enggak..eh..kenapa la saya berkata begitu ye?

Oklah..actually hari ini ada beberapa berita sedih yang aku terima.
Pertama sekali hari ini aku melawat nenek sedara aku meninggal di Lenga,Muar.
Selepas aku masuk keje pagi tadi aku terus ke rumah beliau.
Actually nenek telah lama sakit..mungkin masa dia untuk meninggalkan muka bumi ini.
Marilah kita sama2 sedekahkan AlFatihah kepada beliau..Al Fatihah...













Aminn Ya Rabbal Alamin..~~
Namun disudut hati aku tersentuh bila mendengar bagaimana beliau menghadap Ilahi.
Senang dan mudah..
Selepas bersihkan @ mandi..kemudian beliau sendiri menqiamkan diri beliau dan kakinya yang tidak boleh tegak selama ini dengan mudah tegak dengan sendirinya..
Allah Maha Besar..
segala urusan pengebumian juga berjalan dengan lancar..Alhamdulillah


Perkara kedua adalah aku dengar C.O.W aku juga bakal ke projek lain.
Hilang lagi C.O.W kat projek aku ni.
Tinggallah aku dengan RE dan sorang lagi C.O.W ni...
Alahai...Kurang meriahlaa jawabnya site aku nanti..

Macam2 perkara berlaku kat aku beberapa hari ini..
Mudah-mudahan semua berjalan dengan baik..
Aminn....

No comments: