MAri KIta Berchatting

Saturday 18 June 2011

Macam - Macam

"Ngah,camner?dah ada pengganti? Nanti aku kenalkan kau dengan kawan aku ni..baik,cantik..ok?"
"Cul, nanti long kenen2 kan ko dengan anak kawan long..ada sorang tu baru jek long nak kenenkan tapi dah kawin la pulak."

Erm..perbualan yang menjadi topik hangat pasal aku bila aku jumpa makcik2 aku, sepupu aku dan sedara mara aku. Ada je nak dikenen2kan aku dengan seseorang. Aduhai..bagi aku biarlah ia datang sendiri.. Jika ada jodoh adalah. Aku tak mahu mengharap,supaya aku tidak kecewa lagi.
Aku mencari yang ikhlas,jujur,hormat orang tua,setia dan memahami aku. Tak cantik tak mengapa, bukan kecantikan luaran yang aku cari,tapi biarlah yang sedap mata memandang dan jika boleh dapat yang sama dengan dulu ok gak..heee..sebab dah sebati..so dah tau camner nak handle..hahahak..

Buat masa ini,berilah aku masa. Biarlah aku berkawan dengan sesapa saja. Apapun aku berserah pada Allah. Kerana aku tau ada jodohku yang telah ditakdirkan untuk aku. Usaha tangga kejayaan dan sabar itu separuh dari iman. Kan??




No comments: