MAri KIta Berchatting

Friday 10 June 2011

Huh~~~

Tetiba aku teringat sesuatu..
Ni penangan citer2 kat tv laa ni
ciss...moral of story..jangan tengok tv..hahahak..
"B, awak sayang saya??". " Saya sayang awak,b!!"
Perkataan yang sering aku dengar dulu
masih lagi kedengaran..masih lagi terngiang2..damn~~
aku masih berfikir kenapa dia cakap sayang sedangkan...ahhh...
walaupun sedikit demi sedikit semakin aku lupakan..dan aku wajib lupakan...
MESTII~~~MESTIII
biar apa pun yang terjadi..aku mesti lupakan semuaaaa!!!!
Biarlah hati aku ni untuk orang lain~~

Aku selalu katakan pada diri aku,betul ke dia sayang aku...
Segala apa yang aku curahkan pada dia selama ini..
kesetiaan yg tidak berbelah bagi,kasih sayang yg ikhlas..
aku ingat selama ini benarlah dia betul2 nakkan aku sampaikan bertunang..
erm..mungkin Allah nak tunjuk pada aku yang mungkin aku bukan yang terbaik untuknya..
Nah,sekarang dah terjawab segalanya..
Namun itu semua dah ketentuan yang telah ditetapkan..

Tapi sekarang..aku harus menerima hakikat kehidupan..
Kadang2 Allah ketemukan orang yang salah dahulu sebelum menerima orang yang akan membahagiakan kita...kan?
Dugaan yang kita tempuhi lambat laun akan kita temui juga kebahagiaan kita itu..
Sabar,sabar dan terus kuat menempuhi segala2nya..
Setiap kali rakan2 bertanyakan hal kawin2 ni..aku diam n akan aku cakap tunggu jek laa..ada t..
Nah..nak diikutkan cuti sekolah ni..kami dah disatukan...
tapi Allah Maha mengetahui..

sepupu2 aku,makcik2 pakcik2 aku,abang aku,mama aku..semua bertanye..tak cari pengganti??
Uiit....nak gak cari...ada gak..dah jumpa..
tapi tunggu dulu..
pe pun kenalah kawan dulu kan?kenal hati budi dulu...kawan biar seribu kasih biar satu..
sntiasa aku pegang kata2 ini...dah berkasih nnti kene jaga ati dia..
sahabat2..
an an an?sapa sini yg expert2 bab ni..aku kureng sikit..
sapa??alaaa korang ni...sabar jek laa..
Insyaallah..ada jodoh tak kemana...

Ahah..sebelum terlupa laa korang..
sesapa ada novel Kasih Yang Suci
Legenda Budak Setan 1 2 3
Nak Pinjam..
Ada yang kat online tapi tak lengkap...oraitt..
see u later guysss~~~





No comments: