MAri KIta Berchatting

Friday 25 March 2011

Rindu Datang Lagi


Salam readers..erm..sepi sekali lagi datang menjengah lubuk hati aku. Aku tak tau kenapa,tapi hari ini aku lalui dengan hati yang sepi dan rindu kepada tunang aku yang semakin hari semakin membisu sejak kejadian 3 bulan yang lalu. Aku pasrah dengan takdir yang menimpa kami.Tapi..aku tak dapat nak menipu diri aku sendiri betapa aku merindui dia. Ya Allah ya Tuhanku..apakah dugaan dan cabaran yang Engkau akan kurniakan kepada kami..Kuatkan iman dan tabahkanlah hati kami Ya Allah..


Aku mengharapkan kemesraan dan kasih sayang yang terjalin akan kembali seperti sedia kala..aku sentiasa berdoa agar kita kembali seperti dulu disaat kita bahagia..Liz..aku harap engkau pun tau betapa aku sentiasa menyayangi kau..Aku sebenarnya amat merindui kau..Aku perlukan kau disaat ini...Aku rasa seperti diri aku kosong tanpa berpenghuni..Aku harap kau sentiasa tabah dan dilindungi tuhan dalam apa jua yang kau lakukan sekarang. Aku tau kau masih belum menerima apa yang telah berlaku..aku harap engkau tabah dan aku harap engkau tau aku sentiasa berada disisi kau walaupun jasadku jauh dari kau..


Aku amat merindui kau Liz..setiap malam air mata aku sentiasa berguguran mengenangkan nasib yang menimpa engkau. Aku hiba bercampur geram dengan apa yang berlaku. Setiap malam tidurku sentiasa terganggu dan setiap malam anak2 mata aku memejamkan mata disaat embun menitis..Aku pasrah Liz..aku harap kau tau aku telah berikan sepenuhnya kasih sayangku sehinggakan aku tak sanggup melihat diri kau terseksa..apa2 pun..aku sentiasa berdoa agar kita diketemukan semula..aku akan beri kau masa untuk menenangkan diri engkau dan aku akan menunggu...




1 comment:

ZWAN SABRI said...

semoga tunang anda akan kembali seperti dulu.. tp kalaw dia tak kembali pun, semoga anda akan mendapat pengganti yang jauh lebeyh baik drpd dia..
amin!

MySuaraBlog: Perlu Ke Nak Bunuh Diri?